PML03B– lekka burtowa; występuje w jednej wersji na opcjonalnym ogumieniu i opcjonalnym sterowaniem hamulca roboczego-pneumatycznym lub bezwładnościowym.
PML03B– lekka burtowa; występuje w jednej wersji na opcjonalnym ogumieniu i opcjonalnym sterowaniem hamulca roboczego-pneumatycznym lub bezwładnościowym.
Przyczepa przeznaczona jest głównie dla rolnictwa, do transportu płodów rolnych i innych materiałów w obrębie gospodarstwa a także po drogach publicznych.
Rozładunek przyczepy PML – odbywa się poprzez przechylenie skrzyni ładunkowej do tyłu lub na boki. Przyczepa jest przystosowana do współpracy z ciągnikami rolniczymi wyposażonymi w instalację hydrauliki zewnętrznej, gniazdo instalacji sygnalizacyjno-ostrzegawczej i hamulcowej, zaczep transportowy.
Przyczepa jest konstrukcją metalową, ze skrzynią ładunkową przechylaną na boki i do tyłu. Przyczepa wyposażona jest w hamulec roboczy pneumatyczny (z ręcznym regulatorem siły hamowania – zależnie od obciążenia) oraz hamulec postojowy sterowany ręcznie za pośrednictwem przekładni śrubowej działający na elementy cierne hamulca roboczego.
Przyczepa wyposażona jest w kompletną instalację sygnalizacyjno-ostrzegawczą (instalację elektryczną oraz światła odblaskowe). Przyczepa może być używana również do transportu po drogach publicznych.
Przyczepa wytwarzana jest zgodnie z Dyrektywą 2006/42/WE i następującymi normami zharmonizowanymi:
EN-1050, EN ISO 4254-1,PN-EN 1853, PN-EN ISO 12100-1, PN-EN ISO 12100-2, PN-EN 13857, PN-ISO 3600, PN-ISO 11684, EN 982.