MARPOL, marpol, Marcin Kubuk, marpol przyczepy, Ulina Wielka, ulina wielka, Gołcza, gołcza, przyczepy jednoosiowe, przyczepy dwuosiowe, przyczepy tandem, przyczepy specjalne, maszyny rolnicze marpol,

 
logo_marpol_top
 

Przyczepy jednoosiowe



Lp. Specyfikacja
a b c
I Dane ogólne
1 Rodzaj pojazdu przyczepa ciężarowa rolnicza
2 Producent F.H.U. MARPOL Marcin Kubik
Ulina Wielka 6
32-075 Gołcza
3 Typ (model) PMJ (PMJ04 i PMJ05)
4 Rodzaj nadwozia skrzyniowe, rolnicze
5 Miejsce mocowania tabliczki znamionowej przednia poprzeczka ramy podwozia
6 Miejsce wybicia numeru na tabliczce znamionowej i pod tabliczką
II Wymiary i masy PMJ04 PMJ05
7 Długość (mm) 4700 5050
8 Szerokość (mm) 2110 2160
9 Wysokość (mm) 1520÷1920 1530÷2030
10 Liczba osi 1 - pojedyńcza
11 Rozstaw kół (mm) 1600
13 Zwis przedni (mm) 3560 3670
14 Zwis tylny, mm 1140 1290
15 Wymiary skrzyni ładunkowej:

długość (mm) 3220 3580

szerokość (mm) 1920 1950

wysokość (mm) 500/900 500/1000

pojemność (m3) 3,1/5,6 3,5/7,0
16 Wznios powierzchni ładowania (mm) 1020 1030
17 Wznios oka dyszla (mm) 150÷570
18. Średnica otworu oka dyszla (mm) 40 lub 50
19 Masa własna pojazdu (kg) 1370 1750
20 Dopuszczalna masa całkowita pojazdu (kg) 4870 6750

w tym na: zaczep (kg) 1000 1000

na oś (kg) 3870 5750
21 Maksymalny nacisk

w tym na: zaczep (daN) 980 (1000 kg) 980 (1000 kg)

na oś (daN) 4410 (4500 kg) 5684 (5800 kg)
22 Ładowność (kg) 3500 5000
III Mechanizm rozładunkowy
23 Rodzaj mechanizmu hydrauliczny
24 Maksymalny kąt pochylenia skrzyni:


do tyłu (stopni) 45

na boki (stopni) 40
25 Ilość siłowników / ilość członów, szt./ szt. 1/5
26 Maksymalne ciśnienie w układzie, MPa 16
27 Typ złączy hydraulicznych zgodne z PN-ISO 5675
IV Zawieszenie
28 Rodzaj zawieszenia zależne, bez resorowania
V Koła i ogumienie
29 Liczba kół, szt 2
30 Rozmiar tarcz kół: 9,00x15,3 13,00x15,5 (400/60-15,5)
11,0x16 (14,0-16)
11,0x17 (380,55-17)
31 Rozmiar opon: 11,5/80-15,3 12PR lub
11,5/80-15,3 14PR
400/60-15,5 14PR lub
14,0/65-16 14PR lub
380/55-17 14PR
32 Ciśnienie powietrza w ogumieniu, bar 6 5,5 lub 5,5 lub 6,0
VI Układ hamulcowy
33 Hamulec roboczy:

rodzaj mechaniczny bębnowy

sterowanie pneumatyczne, nadciśnieniowe, instalacja
2-przewodowa (na życzenie 1-przewodowa)

działa na 2 koła
34 Hamulec postojowy:

rodzaj mechaniczny, bębnowy

sterowanie ręczne, za pośrednictwem przekładni śrubowej

działa na 2 koła osi
VII Instalacja elektryczna
35 Napięcie znamionowe 12V, od ciągnika współpracującego
VIII Dane eksploatacyjne
36 Maksymalna prędkość 40 km/h
IX Informacje dodatkowe
37 Inne informacje:

sprzęganie z zaczepem ciągnika transportowym

wymagania dla ciągnika współpracującego przeniesienie obciążenia pionowego na zaczepie min. 980 daN
www_marpol-przyczepy_pl_oferta_przyczepy_PMJ04_1
www_marpol-przyczepy_pl_oferta_przyczepy_PMJ04_1
www_marpol-przyczepy_pl_oferta_przyczepy_PMJ04_2
www_marpol-przyczepy_pl_oferta_przyczepy_PMJ04_3
sticker

Przeznaczenie

Przyczepa przeznaczona jest głównie dla rolnictwa, do transportu płodów rolnych i innych materiałów w obrębie gospodarstwa a także po drogach publicznych.

Rozładunek przyczepy PMJ - odbywa się poprzez przechylenie skrzyni ładunkowej do tyłu lub na boki. Przyczepa jest przystosowana do współpracy z ciągnikami rolniczymi wyposażonymi w instalację hydrauliki zewnętrznej, gniazdo instalacji sygnalizacyjno-ostrzegawczej
i hamulcowej, zaczep transportowy.

Wyposażenie

W skład wyposażenia  podstawowego każdej przyczepy wchodzą:
• instrukcja obsługi; 
• karta gwarancyjna z warunkami gwarancji;

Na życzenie odbiorcy (za dodatkową opłatą), producent może wyposażyć przyczepę w  elementy wyposażenia dodatkowego: tablica wyróżniająca pojazdy wolno poruszające się, ostrzegawczy trójkąt odblaskowy.

sticker
Przybliżone masy wybranych towarów 1m3 = kg
Ziemia 1600 – 1800
Pszenica 710 - 820
Rzepak 700 - 750
Ziemniaki 625 - 725
Buraki cukrowe 650 - 700
Rośliny strączkowe 760 - 820
Kruszywo budowlane 1400 - 1850
Wapno 900 - 1500
Węgiel kamienny 1200 - 1600

Ogólny opis budowy i działania

Przyczepa jest konstrukcją metalową, ze skrzynią ładunkową przechylaną na boki i do tyłu. Przyczepa wyposażona jest
w hamulec roboczy pneumatyczny (z ręcznym regulatorem siły hamowania - zależnie od obciążenia) oraz hamulec postojowy sterowany ręcznie za pośrednictwem przekładni śrubowej działający na elementy cierne hamulca roboczego.

Przyczepa wyposażona jest w kompletną instalację sygnalizacyjno-ostrzegawczą (instalację elektryczną oraz światła odblaskowe). Przyczepa może być używana również do transportu po drogach publicznych.
Przyczepa wytwarzana jest zgodnie z Dyrektywą 2006/42/WE

sticker
PLAY
slider_navi_next
slider_navi_prev